torstai 12. kesäkuuta 2014

Aksailuja

Hurjat määrät treenejä on jäänyt tänne kirjaamatta. On tolleriaksailtu teemoilla persjättö ja päällejuoksu sekä saksalainen. Pienryhmässä ollaan tehty enemmän ratatreenin omaista harjoittelua. Mukavia harjoituksia valvovien silmien alla, paljon ollaan saatu eväitä :)

Keskiviikkona oltiinkin Lukkarisen Jarin luona treenailemassa. Jari oli suunnitellut mukavan ykkösluokan radan, jossa pääsin Nessan kanssa tarttumaan hyvin oman liikkeen rytmittämiseen niin, että koiran vauhti säilyy parhaana mahdollisena. Ekassa setissä keskityttiin edellä mainittuun. Ja edelleen sama kommentti minkä olen saanut jo niin monelta koutsilta, JUOKSE! LIIKU! Miten voi olla niin kamalan vaikeeta?
Olen kyllä niin tyytyväinen siitä, että nämä omat koutsit siitä uskaltaa sanoa, eivätkä anna minun hölkötellä sitä kamalaa hirvihölkkää ja sitten ihmetellä miksi etenemisnopeus ei riitä ;) Noh, ehkä vielä joku kaunis päivä minä osaan!

Toisessa setissä keskityttiin kontaktien suorittamiseen. Haettiin Nessalle varmuutta kontaktin suorituspaikkaan niin, että Jari oli palkkaamassa ja minä sain jatkaa sitä surullisen kuuluisaa LIIKKUMISTA.

Huippu fiilis jäi...ja ainakin miljoonasata itikan puremaa! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti